Afgivelse af bestilling og ordrebekræftelse

Du modtager en ordrebekræftelse via e-mail få minutter efter, at du har afgivet din bestiling. Ved modtagelse af ordrebekræftelsen, skal du kontrollere, at den stemmer overens med din bestilling. Kontakt ZOEY på tlf +45 25 35 70 00 eller office@zoey.dk med det samme, hvis du opdager fejl.

Vi leverer til følgende lande:

  • Belgien
  • Tyskland
  • Danmark (inklusiv Grønland og Færøerne)
  • Estland
  • Finland
  • Frankrig
  • Storbritanien
  • Holland
  • Irland
  • Italien
  • Letland
  • Litauen
  • Luxembourg
  • Polen
  • Portugal
  • Sverige
  • Spanien 
  • Østrig

 

Betaling

Alle priser er dagspriser inkl. moms og andre afgifter. Priserne på siden opdateres løbende.

Du kan betale med Dankort, Visa/Dankort, Visa Electron, Mastercard, JCB, America Express og Maestro. Der opkræves ikke gebyr ved brug af betalingskort. Beløbet bliver først fratrukket din konto, når varerne afsendes fra vort lager.

Vi tager forbehold for trykfejl, prisændringer, manglende levering og udsolgte varer.

Udsolgte varer:

Hvis en vare, som du er interesseret i, skulle være udsolgt, er du velkommen til at kontakte os på office@zoey.dk eller tlf. +45 25 35 70 00. En kundeservicemedarbejder vil informere dig om muligheden for en evt. genbestilling eller tilbyde en tilsvarende vare, som kunne have din interesse.

Levering:

Vi tilstræber at holde leveringstiden på 1-4 hverdage. I tilfælde af helligdage og under udsalg kan der dog gå lidt flere dage. Hvis du afgiver din ordre inden kl. 11 på hverdage, vil vi bestræbe os på at sende den til dig samme dag, og du vil således have din ordre allerede dagen efter.

Fragt:

Hos ZOEY leverer vi din ordre gratis hvis du køber for 500kr eller derover. Vi anvender GLS til leveringer.

Når du får dine pakker leveret gennem GLS, sendes den til en pakkeshop i nærheden af, hvor du bor eller til din arbejdsplads. Du vælger helt frit blandt mere end 900 steder i Danmark, hvor du kan afhente din pakke. Dvs. pakken bliver ikke forsøgt leveret hjemme hos dig. Du kan typisk hente pakken alle ugens 7 dage og i nogle GLS Pakkeshop helt til kl. 22.00. Du kan afhente din pakke i op til 5 dage efter ankomst. Bliver pakken ikke afhentet, vil den blive returneret til ZOEY. Vi sender gerne din pakke til dig på ny mod betaling af et forsendelsesgebyr.

Sådan fungerer det:
Du vælger hvilket GLS pakkeshop du ønsker at hente din pakke i og afslutter din ordre helt normalt. Husk at indtaste din adresse helt korrekt. Der kommer ingen valgmuligheder frem, hvis systemet ikke kan genkende din adresse.

GLS sender dig en e-mail, når pakken er afsendt fra deres central og er på vej mod dit afhentningssted. I denne e-mail står der, hvornår du kan afhente pakken. Har du indtastet dit mobilnummer ved bestilling vil du også modtage en sms.

Du afhenter pakken medbringende den tilsendte sms eller det pakkenummer, som du har fået oplyst, samt gyldig billedlegitimation.

Du kan finde ud af, hvor der ligger et afhentningssted nær dig her.

Du kan også få leveret din pakke til en erhvervsadresse.

Returnering:

Hos ZOEY er det nemt at returnere en vare. Postposen som du modtager dine varer i, er lavet, så du nemt kan anvende den til tilbagesendelse af den vare, som du ønsker at returnere. Dermed sparer vi dig for at skulle investere i dyr returemballage – til gavn for både dig og miljøet.

Du har 14 dages fuld returret gældende fra den dag du modtager dine varer. Du skal blot udfylde den medsendte returformular og vedlægge den i forsendelsespakken sammen med varerne. Da din returvare skal sælges igen, beder vi dig returnerer varen i original indpakning med hængemærker etc. Varer uden hængemærker tages ikke retur. Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, vil vi hurtigst muligt overføre købsbeløbet til din konto. For at undgå ulovlig brug af stjålne kreditkort tilbagebetaler vi kun til det kreditkort, som varerne er blevet købt med.

Du skal selv betale returfragten for varer, der returneres. Du kan bruge den medsendte forudbetalte returlabel til GLS pakkeshop, når du returnerer en pakke (gælder kun i Danmark). På den måde koster det kun kr. 39,- Pengene bliver modregnet i det beløb, vi refunderer for dine returvarer. Dog er det gratis ved godkendte reklamationer. Din returpakke afleverer du hos den nærmeste GLS pakkeshop. Husk venligst ved anvendelse af forudbetalt returlabel at få en kvittering i pakkeshoppen for evt. erstatning ved bortkomst af returforsendelsen.

Fortrydelse kan også ske ved at undlade at afhente pakken. Returfragten på 39 kr. bliver modregnet i det beløb, vi refunderer for dine returvarer. Vi accepterer ikke returneringer sendt pr. efterkrav.

Returneringsadresse:

ZOEY
Neptunvej 18
8960 Randers SØ

CVR. Nr. 40159843

Reklamationer

Hvis du har modtaget en vare med fejl, eller hvis vi har sendt dig en forkert vare, returnerer du blot varen som beskrevet ovenfor. Hvis vi vurderer din reklamation er berettiget, sender vi dig en ny vare fragtfrit. Hvis varen er udsolgt, tilbagefører vi varens købspris dig.

Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten gælder ved fejl og mangler ved varen, som er opstået inden 24 måneder efter købet. Reklamationsretten dækker ikke, når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Ved reklamation, fejl og mangler eller ved udeblevne leverancer kontakt venligst kundeservice på telefon +45 25 35 70 00 eller e-mail office@zoey.dk. Husk ved returnering at vedlægge kvittering for dit køb.